کجا بودم کجا هستم...



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


منوتنهانذار

 

کسی که از صدا میگفت....

به لب مهر سکوتم زد.....

مرا بالای بالا برد.....

ولی سنگ سقوتم زد ...

چه ها گفتندو نشنیدیم....

بدی کردندو بخشیدیم...

به تیغ گریه اشکم ریخت ..

ولی من باز خندیدم...

سکوتم حرفها دارد ...

ولی چشم ودهان بستم...

ببین ای خوب دیروزی ...

!!!!!کجابدم جا هستم!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت16:37---26 شهريور 1391
سلام عزیزم.خوبی؟بالاخره پیدات کردم!به بلاگم اگه سرنزنی،به بلاگت سرنمیزنم!
هرچه کنی به خود کنی...گرهمه نیک و بد کنی!!!
دوستدار:دخترخالت!!!


mohadese
ساعت10:50---15 شهريور 1391
سلام وبت قشنگه منم یه عاشقانه کوچولو دارم میشه بهم سر بزنی منتظرتما اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:,ساعت10 AMتوسط هییس | |